Vizija i strategija

Cilj Sarantis Grupe je da bude lider u proizvodnji i marketingu proizvoda široke potrošnje. Naša velika prednost leži u konstantnom snabdevanju tržišta inovativnim proizvodima koji kombinuju visok kvalitet i pristupačne cene, kao i zadovoljavanje potreba miliona potrošača na dnevnoj bazi. Taj specijalan odnos poverenja koji smo izgradili sa našim potrošačima jeste naša kompetitivna prednost.

Upravljanje našim proizvodnim portfoliom je od izuzetnog značaja. Uz kvalitet i inovacije, kao naše vodeće principe, investiramo u nove proizvode, uvodeći nove kategorije proizvoda, stičemo nove kompanije ili brendove i uspostavljamo novih ugovore o ekskluzivnoj distribuciji.


Fokus na ljudskim resursima je osnovni prioritet za Grupu i njena najvažnija investicija. Ključni stub u našoj korporativnoj strategiji je stvaranje uslova za stalno unapređenje i razvoje zaposlenih, bezbednim uslovima za rad i prijatnom radnom okruženju, u cilju postizanja naših ciljeva.

Sarantis GROUP, neprekidno teži savršenstvu. Verujemo da kada ste vođeni integritetom i poštovanjem prema zajednicui i životnoj sredini, naša kompanija će nastaviti da proizvodi dodatnu vrednost za naše potrošače, dobavljače, akcionara i zaposlenih podjednako. Na ovaj način, uživamo u zdravom rast i finansijskoj profitabilnosti u visoko konkurentnom i dinamičnom međunarodnom poslovnom okruženju.